אחרי הרבה שעות של עבודה ומחשבה וסובלנות, הנה הסקיצות שהכינו אלה ולינה:
https://drive.google.com/file/d/0B_KWNyFYUvSrU2RmM01zb0hHRzg/edit?usp=sharing
הפורמט הקשוח של דיון CoPlay מאפשר קיום של דיון אפקטיבי אבל גם לקיום הכללים שלו יש הרבה התנגדויות. בדיוק כמו של התנגדות לתהליך אמון.
הקונפליקט בין תקשורת ועכבות רגשיות מתחדד כשאנחנו מפתחים גירסה אינטרנטית של CoPlay.
באותה מידה שקשה לאנשים לדון בפורמט CoPlay גם אנשים שפועלים דרך האינטרנט מעדיפים צורות נוחות יותר של תקשורת כצ'אט ופורומים ופייסבוק.
השאלה שלנו היא איזה ממשק משתמש יהיה גם אטרקטיבי וגם ינתב את התקשורות בצורה שתקדם פעילויות ועשייה?
כמו CoPlay מה שיוצר את האפקטיביות הוא שילוב של כללים מובנים וההשתתפות של האנשים.
שזה אומר Coaching !
באימון בעצם, כל הבעיות בחיים וכל ההתמודדויות נתפשות כמשחק.
כבר עכשיו יש מערכת עם כללי משחק שנועדו לקידום הפעילויות ושיתופי הפעולה וכמו בכל משחק גם יש מדדים מספריים של קיום הכללים ושיתוף פעולה.
אז כמו במערכת, הגיוני לשלב גם אלמנטים משחקיים בממשק
מה דעתכם?
נוצר: לפני 6 שנים, 9 חודשים • היעדים עודכנו לפני 6 שנים, 9 חודשים עודכן: לפני 6 שנים, 8 חודשים
לא סביר ש-"אי נוחות" או להקשות על המשתמש יהיה המוטו של המערכת, ויהפוך לפיצ'ר במקום באג
(רק בגלל שלא שיפצנו את המערכת)
כמו ש-"הלקוח תמיד טועה" לא יכול להיות מוטו של עסק מצליח.
בסופו של דבר, באינטרנט, ובמיוחד בגרסאות בתשלום, אנחנו רוצים להיות אטרקטיביים ושיווקיים, ולכן צריך לשייף את הפינות החדות (מטאפורית).
לפני 6 שנים, 9 חודשיםאני לא מסכים שאי נוחות יכולה להיות מטרה.
המטרה היא יעילות ויש לנתב את המשתמש בדרך נוחה ומוכרת לעבר יעילות.
לא הבנתי מי המאמן במערכת שאתה מציע, המחשב?
אין רעיונות להצבעה