1. הגדרת תהליך עבודה גנרי - מרעיון/יעד עד למימוש מלא/ביטול
2. הגדרת תפוקות ופונקציות עיקריות בכל שלב בתהליך
3. הגדרת ישויות במערכת וקשרים בינהן
4. הגדרת מסך שליטה ראשי (DASH BOARD )
5. הגדרת שדות ומאפייני פרופיל משתמש במערכת
6. זיהוי מערכות קיימות שיכולות להוות יעד להתממשקות כגון GMAIL, OUTLOOK וכו'.
7. תאור ממשק דו-כיווני
https://drive.google.com/open?id=0B7NKiEDfUhKvb3BuM0VxVUZHcnM&authuser=0
נוצר: לפני 8 שנים, 10 חודשים • היעדים עודכנו לפני 8 שנים, 10 חודשים עודכן: לפני 8 שנים, 10 חודשים
שאפו על הנכונות להעזר באתר.
עכשיו יהיה קל לכולנו להתכנס
טעות...
זה הקישור הנכון לניסוי
http://kuterless.org.il/labs/coplay/277/details/
אני יכול להתחיל מיידית בלימוד ניסיוני של ה"לקוחות" והכנסה שלהם לפעימת הפיתוח הבאה (מונחה משתמש)
מפורט פה
http://kuterless.org.il/labs/coplay/275/details/
אני מוכן לעזור בהכנת מודל נייר שיאפשר למשתמשים לדעת אם אנחנו בכיוון.
לדוגמה זה מודל הנייר שהכנתי עם אורי הוך למימוש האינטרנטי של CoPlay
אחרי זה היה ממש פשוט לרוץ עם המימוש.Paper prototype for Co-play website: http://youtu.be/nv6cYWM7ngE
חשוב להתכנס על מה נפתח בהאקתון שב20
לכן ממש חשוב לי שתעדכנו בפעילות הזו
http://kuterless.org.il/labs/coplay/273/start_follow/
מערכת אחת עם ממשק לממשקי משתמש קיימים.
יאפשר לכל משתמש להשאר באזור הנוחות שלו?
כמו חושי הסכנה של:
סופרמן
ספיידרמן
איה אאוץ'
בולבול הקבולבול.
קוראים לעזרה או חשים לעזרה
עלולה להיות לי בעיה לצאת מוקדם מהעבודה.
יש לי תחושת בטן שזה לא יעזור לי שיאריכו לי את החוזה :)
אז יהיה לי נוח יותר להגיע יותר מאוחר.
נראה לי נכון לא להקשות על המשתמש ללמוד עוד כלי.
אם המערכת עצמה נשארת בלתי תלויה בוויו אז חשוב להתחבר מתחת למכסה של המנוע בלי שירגישו.
למשל התממשקות לשרת הדואר ויומני הפגישות.
ברגע שנכניס ללופ גם לקוח פוטנציאלי אז הוא יוכל להגיע איתנו מהר למשהו שכבר באמת יעזור לו.
ממשק משתמש מבוסס מפה.
ככה אפשר לראות אילו פעילויות נמצאות,
(למשל נ.מ. או מחלקה או חדר)
איפה המשתמשים .
כל משתמש והפעילויות שלו והפעילויות שהוא עוקב
שלחתי לך מייל עם דוגמה לאיפיון מונחה משתמש.
שווה לך לראות איך זה יכול לקצר טווח.
לאמץ את ההצעה של צחי לאייון מונחה משתמש ומודל נייר
נוצרה לפני 8 שנים, 10 חודשים עם 1 הצבעות